czwartek, 8 listopada 2012

TAG: Moja walka o centymetry


Zostałam oTAGowana, przez A L E X A N N P za co serdecznie
dziękuję bo bardzooo chciałam odpowiedzieć na ten TAG :)
ZASADY:

1. Napisz kto Cię otagował.
2. Zamieść baner oraz zasady zabawy w poście odpowiadającym na tag.
3. Odpowiedz na wszystkie 6 pytań.
4. Zaproś do udziału przynajmniej 5 innych bloggerek.

PYTANIA:
1. Ile cm mają Twoje włosy obecnie i do jakiej długości dążysz?
Obecnie mają 43 cm a dążą do długości do talii <3

2. Co zmotywowało Cię do zapuszczania i jaka była Twoja startowa długość włosów?
Do zapuszczania zmotywowały mnie bloggerki ukazujące na zdjęciach piękne i
długie włosy :) Moją startową długość możecie zobaczyć TUTAJ.



3. Jaki jest Twój miesięczny przyrost (bez wspomagaczy) ?

ok. 1,2 cm.
4. Jaka jest Twoja ulubiona/najskuteczniejsza wcierka przyśpieszająca porost?
Chyba jantar ale i tak efekty nie były na tyle zadowalające 
żebym do niej wróciła...

5. Jaki suplement spowodował u Ciebie najlepsze efekty?
CP ;)
6. Inne sposoby, które przyczyniły się do wzrostu Twoich włosów:
Na razie mało sposobów się do tego przyczynia ale jestem w trakcie testów: olejku Khadi, CP, płukanek ze skrzypu i pokrzywy, wcierki  Radical, lotionu Seboradin Niger.

Do zabawy zapraszam:
Ciebie? :)

Pozdrawiam 
Claudia ;*

7 komentarzy:

  1. Chętnie przyłączę się do zabawy :)
    Powodzenia ww zapuszczaniu włosów, mamy podobny cel :) Chociaż ja chyba zaprzestane zapuszczanie po osiągnięciu długości do łokci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś oTAGowana :)
    Pozdrawiam :)
    http://mslachrymose.blogspot.co.uk/2012/11/liebster-blog-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana. Zapraszam do zabawy! http://retrobarbra.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś zaproszona do TAGu: LIEBSTER BLOG. Zapraszam do zabawy i po więcej szczegółów do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń