wtorek, 13 listopada 2012

Czy nasze włosy są problematyczne?


To pytanie dotyczy każdą z nas ;) Żaden włos nie jest idealny dlatego sprawiają
nam czasem problemy jednym mniejsze drugim większe...  Przykładowe problemy
z włosami:
  • Plątanie się 
  • Wypadanie
  • Przetłuszczanie
  • Wysuszanie
  • Suchość
  • Szybkie niszczenie
  • Puszenie
  • Elektryzowanie
  • Matowość
To tylko niektóre z problemów z jakim stykają się kobiety (również włosomaniaczki
Jak z puszenie się i elektryzowania włosów łatwo sobie poradzić (np. za pomocą 
odżywek b/s) tak z wypadaniem może być już problem... Jeśli nie pomagają nam
 już żadne sposoby powinnyśmy wybrać się do lekarza specjalizującego się w tej
dziedzinie.

A jakie ja mam problemy z włosami ?
Mam przede wszystkim problem z szybkim niszczeniem się włosów... Niestety
ale moje końcówki mają tendencję do łamania i rozdwajania się. Blask to 
również słaba strona moich kłaków na szczęście dzięki olejom pomału
to się zmienia :) 

A wy jakie macie problemy z włosami?
Jak sobie z nimi radzicie?

11 komentarzy:

  1. rozdwajanie;/ nic nie może tego u mnie powstrzymać, obetnę i za chwilę znów to sami. O gładkiej tafli też mogę pomarzyć...może kiedys to się zmieni:)powtarzam kiedyś ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje są przyklapnięte :/ i niestety bywają matowe. Zależy od dnia w sumie. Również walczę z tym za pomocą olejów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj były bardzo przesuszone.
    Obawiam się, że to przez nowy szampon Goldwell, Dual Senses, Rich Repair Shampoo...

    OdpowiedzUsuń
  4. suchość coraz mniejsza na szczescie;p
    a tak to szybko sie niszcza

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się nie zgodzę z tym, że z puszeniem można sobie łatwo poradzić. Moje włosy strasznie się puszą i żadne odżywki b/s jak i mleczka wygładzające nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie najgorzej się mają końcowki :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Odkąd zaczęłam olejować, końcówki nie są rozdwojone ( w rozjaśnionych odrostach!), w dodatki włosy przestały wypadać... Jest narazie bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypadanie...Mój największy i najtwardszy problem....
    A poza tym łamiące się i suche końcówki...Makabra

    OdpowiedzUsuń
  9. puszenie się i wypadanie :/
    z puszeniem się wcale nie zawsze jest tak łatwo :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Moje problemy to: nadmierne przetłuszczanie się włosów (już na drugi dzień), suchość końcówek, łamanie się, rozdwajane (lecz już mam z tym mały i znikomy problem, bo ścięłam włosy i są naprawdę zdrowsze), co za tym idzie, lekki puch jeszcze też został.

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie brak blasku szczególnie przy końcówkach i puch:( nienawidzę tego- dobrze, że chociaż udało mi się powstrzymać wypadanie:)

    OdpowiedzUsuń