wtorek, 27 listopada 2012

Płyny Facelle - Który z nich wywołuje wypadanie, a który NIE ?

Przepraszam za fatalną jakość ale pogoda nie sprzyja robieniu zdjęć...

Dziś w pewnym sensie będzie recenzja "porównawcza" dwóch płynów
Facelle (sensitive różowy i fresh niebieski) z tym że jeden z nich u mnie
i prawdopodobnie wielu z Was wywołał wypadanie a drugi nie. Więcej
przeczytacie poniżej :)

ZAPACH:
Sensitive - nie umiem tego zapachu do czegoś porównać ale akurat ta wersja mnie męczy... owszem jest przyjemny ale jednak duszący (?) no wiecie o co chodzi :D

Fresh - jak sama nazwa wskazuje pachnie orzeźwiająco! Naprawdę tak energicznie xD Mnie osobiście zapch bardzo przypadł do gustu.

OPAKOWANIE:
Sesitive - oba mają takie same opakowania jedyne czym się różnią to nalepką (ten pierwszy ma różową a drugi niebieską) i składem :) ogólnie opakowanie jest poręczne a przez dozownik wylewa się idealna ilość produkty.

Fresh - patrz wyżej :)

KONSYSTENCJA/WYDAJNOŚĆ:
Sensitive - płyn jest przezroczysty i bardzo gęsty przy myciu tworzy delikatną pianę :) Co do wydajności to mi jedno opakowanie wystarcza na dwa miesięcy (przy myciu włosów co dwa/trzy dni)

Fresh - w tej wersji kolor jest lekko zielony/niebieski (albo po prostu morski :D) i przy myciu również tworzy delikatną pianę. Wydajnościowo niczym nie różni się od wersji różowej.

CENA/DOSTĘPNOŚĆ:
Sensitive/Fresh - oba produkty kupimy tylko w drogerii Rossmann w cenie 6.29 natomiast przy promocji ok. 4 zł.

Działanie..... :
Sensitive - no właśnie... u mnie to właśnie on powodował wypadnie. Czemu? Wydaje mi się że przez rumianek choć nie jestem na niego uczulona. Może moja skóra głowy go nie lubi? Podejrzewam że tak bo z BD również się nie polubiłam...

Fresh - natomiast ten jest jakby dla mnie stworzony :)) Włosy nie wypadają po nim. Idealnie myje włosy i domywa substancje tłuste typu: oleje, nafta itd. Muszę Wam przyznać że to również on pomógł mi w walce z przetłuszczaniem się włosów :)! Wspaniale się pieni i właśnie to sprawia że jest mega wydajny

PODSUMOWUJĄC:
Gdybym miała wybierać, który kupiłabym ponownie to jak widzicie wybrałabym wersję niebieską ale... nie kupię żadnej dlaczego? Odpowiedz jest prosta bo to nie jest ideał możecie być zdziwione bo przecież nie ma tu żadnego minusa ale jednak będę szukała czegoś innego jeśli nie znajdę wrócę do Fresh.

Lubicie Płyny Facelle?

7 komentarzy:

  1. Zmywam nim tylko oleje bo dobrze sobie z nimi radzi, przesuszył mi włosy niestety bo już myje nim miesiąc. Odstawiam, wrócę później:)
    Mam sensitive - jednak nie wzmaga u mnie wypadania na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię , ale do tego celu do którego sa przeznaczone :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś będę musiała spróbować, moja skóra nic nie ma do rumianku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wersja Fresh też ma rumianek w składzie.
    Nawet jest to napisane z przodu opakowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze to nie wiem dlaczego wersja różowa wywołała wypadnie....

      Usuń
  5. Używam różowego, zapach dość dziwny ale przyzwyczaiłam się. Nie zauważyłam żadnych skutków ubocznych. Czasem myję też nim twarz :)

    OdpowiedzUsuń