środa, 18 lipca 2012

Cieniowane czy Proste ?

Hmm, cały czas dbamy o włosy, olejujemy, odżywiamy, nakładamy maseczki i mamy
efekty tego na naszych włosach. No, tak ale teraz na jakie cieńcie się zdecydować..
Włosy proste wyglądają bardzo ładnie, końcówki wyglądają na idealne i wszystko jest na swoim miejscu.
Ale włosy cieniowane, także prezentują się oszałamiająco.
Oczywiście chodzi mi o dobre cieniowanie, o które jest trudno ponieważ rzadko kiedy
znajdzemy dobrego fryzjera, który zrobi nam dokładnie takie cienicie 
jakiego chcemy i włosy nie będą wyglądały jak pióra czy ogon :D.
Jakie zatem mamy plusy włosów równej długości a jakie minusy ?
<równa długość>
PLUSY:
+ Zdrowo wyglądające włosy
+ Łatwe podcinanie włosów
+Nie wywijają się 
+Są dla nas wygodne :D

MINUSY:
(nie zauważyłam)

<cieniowane>
PLUSY:
-Są na pewno lżejsze więc łatwiej je upiąć.
-Wyglądają bardzo estetycznie :)

MINUSY:
-Trudno je podciąć ;/

Miałam w swoim życiu i cieniowanie i proste i najlepiej czuję się właśnie we włosach
obciętych na równo. Oczywiście nie każdemu to służy mam wiele koleżanek, które mają
włosy cieniowane i jest im w nich najładniej ale co z tego
 skoro końcówek nie podcinają nawet przez dwa lata i wyglądają jak po pierwszej wojnie
światowej :D No właśnie a czemu nie podcinają ? Bo
boją się fryzjerów, którzy mogą obciąć im za dużo włosów -.-'.
Mi, osobiście bardzo podobają się włosy wycieniowane no, nie wiem czemu ale
bardziej rzucają się w oczy i bardzo żałuję że mi nie pasuje ta fryzka..
Tyle pisania a dalej nie ma odpowiedzi na pytanie ''Proste czy Cieniowane?''
Nie, ma i nie będzie a czemu ? Ponieważ każdemu pasuję co innego
i każdy czuję się lepiej w danej fryzurze.

Teraz pytania do was. Jak macie obcięte włosy?
Jak obcięte chciałybyście mieć? I jaki włosy podobają wam się
najbardziej ?
A i jeszcze jedno odpowiedzcie na pytanie Zadane w tytule posta :D



9 komentarzy:

  1. Mam niby na równo, ale przez to, że się kręcą, to wyglądają na cieniowane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam swoje cieniowane- pozostałości po fryzurze z przed lat w stylu emo...

    OdpowiedzUsuń
  3. PROSTE! Zawsze miałam cieniowane włosy, teraz postanowiłam ściąć je na prosto. Niestety będę musiała poczekać, aż te najkrótsze włosy z cieniowania odrosną : c Niedawno pierwszy raz ścięłam na prosto i jak odrosną na pewno jeszcze raz obetnę tak samo : ) do wyrównania
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja też miałam taki czas, kiedy nie podcinałam włosów dłużej niż rok bo jak poszłam do jednej fryzjerki to z włosów dość długich zrobiła mi takie ledwie za łopatki bo były wg niej bardzo zniszczone a miały być podcinane jedynie końcówki :/ Teraz już mam inną fryzjerkę, która bardziej zna się na centymetrach ;)
    Ja najbardziej lubię włosy pazurkowane i dużo osób mi mówi, że ładnie mi w takich ale aktualnie już takich nie mam. Może kiedyś znowu zrobię sobie pazurki ale by mi było ciężko robić koki i warkocze a ostatnio takie lubię nosić.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam ścięte na prosto i dopóki nie zapuszczę, tak pozostanie. później będę się zastanawiać do dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam i staram się na prosto- doda to objętości moim cienkim włosom:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam prosto ścięte i póki co nie zamierzam cieniować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mialam kiedys cieniowanie i do dzis mam róznej długosci wlosy;dchce je wyrównac,ale na razie zal mi dlugosci;D
    uwazam,ze proste zdydydowanie lepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam cieniowane na całej długości, jednak przez suszenie i prostowanie bardzo zniszczyły się końcówki. Teraz zaczęłam o nie sumiennie dbać i mam nadzieję, że za jakiś czas wróci im dawny blask. Włosy obcięte na całkiem prosto mi się nie podobają, bo wygląda to troszkę nienaturalnie. Natomiast takie lekko zaokrąglone są fajne, szczególnie jeśli ktoś ma proste włosy. Włosy falowane zdecydowanie lepiej wyglądają pocieniowane:)

    OdpowiedzUsuń