poniedziałek, 26 listopada 2012

Calcium Pantothenicum - działa czy nie...?

Od tego czy CP zadziała lub nie ma wpływ dobory lub niedoboru witaminy B5.
Zasada jest taka: jeśli masz w organizmie tę witaminę to CP na Ciebie nie zadziała
jeśli masz natomiast niedobór B5 to calcium pantothenicum zapewne wpłynie na 
włosy/paznokcie. U mnie okazało się że mam za mało tej witaminy a więc..? 
Zdało egzamin :) Efekty mogłyście zobaczyć w Listopadowej Aktualizacji włosów
Zadziałało ale tylko przez tydzień... Potem dobór tej witaminy wyrównał się i włosy
wróciły do normalnego wzrostu a przez tydzień gdy przyjmowałam CP włosy urosły
2 cm.!  

Ja osobiście byłam bardzo zadowolona z efektów ale do tego suplementu raczej nie 
wrócę, na oku w tej chwili mam drożdże w tabletkach firmy Lewiatan i w grudniu
zapewne w tak owe się zaopatrzę. 

Czy polecam? 
Mimo wszytko TAK :) Myślę że nawet jeśli ma nie zadziałać to warto spróbować.
Tym bardziej że tabletki są tanie i łatwo dostępne (ok.8 zł w każdej aptece).

Miałyście styczność z CP? 
Pozdrawiam 
Claudia :*

14 komentarzy:

  1. oj miałam styczność :D nawet teraz leżą u mnie na półce ;)
    przez tydzień 2cm wow! chciałabym tyle mieć na miesiąc :D!!
    drożdże w tabletkach, po ile? bo niestety nie umiem się przekonać to normalnych drożdży, a zdecydowanie wole łykać tabletki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Słyszałam że w aptece są dostępne drożdże w tabletkach "lewiatan" po ok.15 zł ok.200 tabletek coś takiego ale nie wiem dokładnie ;)

      Usuń
  2. Ja muszę zrobić przyspieszoną kurację CP, chciałabym aby włosy urosły mi 2cm w tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i nadal mam.
    Na początku było 2 tabletki dziennie teraz jest od 4 do 6 :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Łykam mniej więcej od tygodnia więc nt. efektów nie moge się wypowiedzieć. Ale nadzieje mam wielkie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. woo! NAMOWILAS MNIE :D W GRUDNIU KONIECZNIE SPROBUJE :D !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To prawda, że CP pomaga w zroście włosów. Uwielbiam go. Wracam do kuracji nim jutro, ale już wzmożonej :) Z piciem pokrzywy robi cuda!

    OdpowiedzUsuń
  7. tez zamierzam wyprobować Cp:)
    naczytałam się juz dużo pozytywnych opini o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od następnego miesiąca przymierzam się do ich łykania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a jeżeli jedno opakowanie nic nie zdziała, to warto spróbować i kupić jeszcze drugie? no i jak piję już drożdże, to raczej mam już wystarczająco witaminy b i to cp chyba nie zadziała, co o tym myślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli pijesz drożdże to cp jest zbędne ;) natomiast jeśli nie pijesz to spróbuj drugie opakowanie cp ;)

      Usuń
  10. dzisiaj lecę kupić CP :)i zapraszam wszystkich do mojego Kuferka, zaczynam dziewczyny walczyć z Wami o piękne włosy! www.martusiowykuferek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń