piątek, 3 kwietnia 2015

Aktualizacja włosów - Marzec 2015 + piramida pielęgnacji

Moje włosy nigdy nie były w tak dobrej kondycji jak aktualnie! Do połowy szyi mam już naturalny kolor włosów (czego na zdjęciach nie widać, na żywo jest lekka różnica :) ) na zdjęciu po prawej zaznaczyłam mniej więcej kreską, miejsce do którego mam naturalki :)




Nie mam pojęcia dlaczego katowałam je rozjaśniaczem (1.5 roku temu) na kolor niewiele jaśniejszy jaki mam.. głupota :) 

Doprowadziłam je do najlepszego stanu od kilku lat. Są mięsiste, dociążone, ale nie obciążone, błyszczą i nie plączą sie (w końcu <3) z tym miałam największy problem :) Głównie czynniki jakie wpłynęły pozytywnie to oczywiście 

  • odstawienie rozjaśniacza (używałam tekiego w spreyu z Hegronu) 1.5 roku temu
  • kondycjonowanie tj. olejowanie na kilka h, zwilżenie włosów,  nałożenie maski, mycie
  • systematyczność :) 

niewiele prawda? :) jak dbam o włosy aktualnie: 


CODZIENNIE: 

  • Dbam o dostarczanie witamin, szczotkuje i staram się związywać jak najczęściej :) 

DWA RAZY W TYGODNIU


  • myję włosy, używam tylko ziołowych szamponów, ponieważ hamują proces przetłuszczania się włosów i mogę myć je 2 razy na tydzień :) używam Radical, który jest mocniej oczyszczający i szmapon ziołowy Elfa delikatniejszy - na zmianę :) 

  • maseczkuje włosy, ulubienicą jest Isana oil care i jej używam cały czas. kiedy nie mam czasu i bardzo się śpieszę sięgam po odżywkę z Ziaji 

  • zabezpieczam końcówki, jedwabiem/olejkiem/odżywką b/s zależy co mam pod ręką :) 

  • i myję moją ukochaną szczotkę z włosia <3
RAZ W TYGODNIU


  • olejuje, olejkiem z Alterry pomarańcza i brzoza. ulubienica, świetnie nawilża włosy, pozostawia je błyszczące, wygładzone i nie obciążone. polecam również lniany :) 
RAZ NA DWA TYGODNIE
 
  • sięgam po proteiny (Syoss keratin, jest na zdjęciu troszkę wyżej) podchodziłam do niej sceptycznie, ale skład (olejek ze słodkich migdałów(?), hydrolizowana keratyna, pentahol) prezentuje się bardzo ładnie i używam jej już od 3 miesięcy co dwa tygodnie zamiast Isana oil care. Moje włosy lubią coraz bardziej proteiny, może niedługo będą chciały je częściej? :)

  • wykonuję peeling, szamponem z Radicala + cukier :) 
SPORADYCZNIE:

  • podcinam, ponieważ zapuszczam jeszcze włosy :) 

  • stylizuję

  • eksperymentuję, im mniej tym lepiej ;) 
.................................................jak mają się wasze włoski? ..................................................


PS. zrobienie tego posta (zjęcia, obróbka, treść) zajęło mi dwie godziny! :o ale było warto <3
mam zamiar pisać teraz dwa razy w tygodniu (niedziela i środa) plany są, zobaczymy jak z wykonaniem :) 

15 komentarzy:

  1. Śliczne włosy masz :) Taki ładny kolor mają i są takie gęste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor również mi się podoba :) ale nie są bardzo gęste. mają między 8-10cm w kucyku

      Usuń
  2. Boże, zazdroszczę Ci takiego pięknego koloru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego! każdy kolor jest piękny! <3 moim marzeniem są czarne :3 ale jak widać, natura stwierdziła zupełnie inaczej :D

      Usuń
  3. Jakie gładziutkie!
    Jest czego zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Ciebie również Michasiu! długość i kolor Twoich włosów powalają :)

      Usuń
  4. Masz śliczne włosy i bardzo ładny kolor włosów, też rozjaśniałam ale na szczęście zmądrzałam i zapuszczam naturalki:-) to była najlepsza decyzja:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozjaśnianie niestety bardzo niszczy włosy :( powodzenia w zapuszczaniu naturalek <3

      Usuń
  5. Ale piękna tafla! :D Śliczne masz włoski :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne włosy :D Szkoda, że podcinanie jest w dziale "sporadycznie". Takim długim włosom przyda się regularne podcinanie. Wbrew pozorom to dobry nawyk nawet przy zapuszczaniu włosów :)

    ______________________________
    simplyabouthair.com
    Blog o włosach i fryzjerstwie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze dobrana pielęgnacja potrafi czynić cuda.

    OdpowiedzUsuń
  8. zainspirował mnie ten wpis dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój wpis naprawdę inspiruje i zachęca do działania

    OdpowiedzUsuń