sobota, 17 listopada 2012

Nietypowa wcierka przed myciem co o niej myślicie?

Akcja zapuszczania włosów trwa a ja wpadłam na nietypowy pomysł
"wcierki" przed myciem. Przepis jest banalnie prosty i szybki w przygotowaniu
ale zanim wezmę się do roboty i testowania chciałam Was zapytać co o tym
sądzicie.
Czego potrzebujemy?
  • Pokrzywę (może być herbata w torebkach a może być w liściach)
  • Olejek rycynowy
I to wszystko :D Zaparzamy pokrzywę odstawiamy do ostygnięcia pod
talerzykiem. Kiedy jest jeszcze ciepła (ale nie zimna) dodajemy olejek
rycynowy (proporcji jeszcze nie ustaliłam) wiemy że rycyna przyśpiesza
porost włosów ale jest gęsta przy czym trudna do aplikowania na skalp
a w duecie z pokrzywką efekt może być wzmocniony a konsystencja
będzie duuużo lżejsza. Taką "miksturę nakładamy na skalp na parę
godzin potem normalnie myjemy wlosy.

Hmm, co o tym myślicie?
Bo ja jeszcze nie wiem czy to wgl. ma sens...

3 komentarze:

  1. Myślę, że to jest całkiem dobry pomysł i na pewno wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł świetny :) zaszkodzić raczej nie zaszkodzi, a efekty powinny być widoczne po dwóch wspomagaczach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. połączenie pokrzywy i rycyny może być dobre :) ciekawe, czy będą się dobrze ze sobą łączyć :D

    OdpowiedzUsuń