niedziela, 13 stycznia 2013

Zakupy (4) - styczeń 2013

Tak jak pisałam w postanowieniach (w aktualizacji włosowej) w styczniu miałam 
uzupełnić swoje zapasy, które ostatnio w dość znacznej ilości mi się zmniejszyły.
Bardzo nie lubię takich sytuacji bo muszę na raz kupować mnóstwo kosmetyków
a rachunek wcale nie uśmiech się do portfela :P Tłumaczę sobie jednak to że takie
"wielkie" zakupy robię raz na jakiś czas (ostatnie w sierpniu) a na "co dzień" kupuję
bardzo mało np. szampon bo akurat się skończy :)Moje perełki pochodzą z: Natury,
 Rossmanna i apteki:

1. Balsam BDFM - kolejna chyba trzecia buteleczka tego myjka nadal jeden z lepszych szamponów jakie używałam.
2. Maseczka Pilomax Kamillie - długo się jej opierałam, ale w końcu zdecydowałam że dam jej szansę :)
3. Kuracja z olejkiem arganowym Marion - nie mam pojęcia jak dostała się do koszyka o.0 oglądałam ją ale nie kupowałam XD
4.Jedwab CHI - druga buteleczka tego specyfiku i na pewno nie ostatnia, pachnie męskimi perfumami :-)))
5. Silikonowa odzywka w sprayu Marion - potrzebuję czegoś co będzie chroniło moje końce przed wyjściem do szkoły pomyślałam że to będzie strzał w dziesiątkę - chyba nie myliłam się.
6. Maska biovax keratyna + jedwab - tę do włosów ciemnych już zużyłam więc czas na kolejnego biovaxa padło na tą.
7. Eliksir GP - gdy go ujrzałam w naturze aż oczy mi się zaświeciły i od razu wrzuciłam go do koszyka :)))
8. Odżywka Garnier z olejkiem arganowym - jedna z najlepszych odżywek drogeryjnych teraz zdałam sobie 
sprawę że na blogu nie ma jej recenzji :(
9. Odżywka Garnier drożdże piwne - i tutaj się przyznaję że nie kupiłam jej a ją dostałam od koleżanki sama raczej bym się na nią nie zdecydowała przez alkohol denat blisko składu, jednak cieszę się że ją mam :)
10.Maska aloesowa NaturVital - tyle pochlebnych opinii o niej jak ja mogłabym się na nią nie skusić, no jak?
11. Próbka maski biovax do włosów przetłuszczających się - co prawda tak owych nie posiadam ale jestem jej ciekawa.

A Wy co ostatnio upolowałyście? Chwalcie się :) !!!

17 komentarzy:

  1. No no no, niezłe zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko do włosów ;)
    Ja czaję się na tą odżywkę z Garniera :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zamiast odżywki mam szampon z drożdżami piwnymi i dzielnie czeka na swoją kolej używania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skuszę się na maskę pod nr 10. Nigdy wcześniej jej nie miałam, a też czytałam wiele dobrego na jej temat. Eliksir GP i CHI to moja codzienność, uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. sporo tych nowości, ja muszę zużyć moje maski i kupić biovax :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe zakupy:) Gdzie kupiłaś jedwab CHI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie fryzjerskim ale widziałam go też w polwelu ;)

      Usuń
  7. 10 I 2 -MASKI MEGA WSPANIAŁE-ZAKUPY TRAFIONE!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, jak takie zakupy cieszą oko ;D Eliksir GP zagościł również i u mnie ;) Jeśli chodzi o Garniera, to mam odżywkę Awokado i Masło Karite, ale z chęcią wypróbowałabym tę z olejkiem arganowym i z drożdżami też :D No i mgiełka z Marion, również jest na mojej liście do wypróbowania ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha, jak ja to doskonale znam: 'nie mam pojęcia, jak się to dostało do koszyka' xd Często tak mam, a raczej tak sobie zawsze wmawiam, żeby czuć się mniej winna za rachunek ;p ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tę żółtą odżywkę Garniera. Uratowała moje włosy po niefortunnym farbowaniu. Uważam, że warto się z nią zapoznać;) Mam w zapasach maskę Pilomaksu. Dostałam ją na zlocie i gdy skończę inne kosmetyki tego typu, to na pewno wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłaś zadowolona z maski biovax do włosów ciemnych? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę niedługo recenzję :) działała fajnie ale nie był to efekt WOW wczoraj użyłam tej keratyna + jedwab i po jednym użyciu czuję że jest to strzał w dziesiątkę .. :D

      Usuń
    2. W takim razie czekam na recenzję bo zastanawiam się, którą z tych dwóch kupić ;)

      Usuń