poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Krótki wpis - Zakupowy ;)

Zapewne czytałyście wpis 'Moje must have' Były tam trzy 
produkty :
1.Balsam Babydream fur mama 
2.Odżywka Isana z olejkami Bambassu
3.Maska Kallos Latte

W ostatnim czasie kupiłam maskę Mila więc na razie niestety muszę rezygnować
z Kallosa .. Ale nie o maskach chcę wam dziś napisać tylko o pierwszych dwóch 
produktach ;)) Otóż będąc dziś na mieście zahaczyłam o Rossmana i kupiłam
oby dwa te kosmetyki i jestem bardzo zadowolona :D
Z góry przepraszam za zdjęcie na pościeli ale nie mogłam znaleźć
dość dobrego światła :D
Już nie mogę się doczekać wyrobienia sobie o nich opinii i zrecenzowania
ich dla Was ;)

Używałyście kiedyś tych produktów ?
Jak się u was sprawdziły ?

21 komentarzy:

  1. Odżywka Isany to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam,nie mam dostępu do Rossmana;dhaha;d
    czekam na recenzje;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Używałam Isanę, recenzję mam na blogu :) A balsam dla mam też mnie kusi, ale już jeden Babydream zapycha mi półkę w łazience :P

    OdpowiedzUsuń
  4. ja odżywkę Isany mam już z dwa tygodnie i jeszcze jej nie użyłam.. mam tego za dużo! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam obydwa i jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza odżywkę uwielbiam :)
    I błagam... Isana ma olej BABASSU, a nie z bambusu. Jeśli już to z bambusa :P Już ktoś Ci na to zwracał uwagę w komentarzach pod postem "Moje Must Have"

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam oba, płyn dla mnie jest głównym szamponem od 2 miesięcy i uwielbiam go!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że mi też się spodoba :D
      Zobaczymy ;)

      Usuń
  7. Balsam babydream jest jednym z moich ulubionych produktów do włosów! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam Isanę do mycia włosów i jestem bardzo zadowolona z tego produktu :) Aktualnie do mycia włosów używam olejku pod prysznic tej samej firmy ale do odżywki na pewno niedługo wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Następną odżywką jaką kupię na pewno będzie ta z Isany

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam i odżywkę i olejek :) pasują moim włosom więc się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Isanę mam, zaopatrzyłam się ostatnio drugą butlę choć pierwsza jeszcze stoi ;) A na Babydreama zapoluję w niedalekiej przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  12. Isany nie lubię, a BDFM jeszcze nie miałam - jest na liście życzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Isana to jest moja jedyna aktualnie odżywka d/s, wszystkie inne, które testowałam sięgnęły dna i tylko ją wciąż kupuję i kupuję :) BDFM jest w porządku, ma naprawdę fajny skład i jest delikatny, ale mimo to moje włosy wysusza przy codziennym stosowaniu dlatego używam na zmianę z Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pisz jak się sprawdził BDFM do mycia włosów. jestem ciekawa czy można tak po prostu umyć włosów bez piany :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ok, zacznę się przygotowywać do recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Będziesz zadowolona z mili(w bądz razie tego życzę Tobie)-super maska i cena przystępna

    OdpowiedzUsuń