piątek, 24 sierpnia 2012

Poniedziałkowy Wyjazd - Co biorę ?


Jak pamiętacie pod koniec lipca was zostawiłam i pojechałam nad morze 
teraz (w poniedziałek) znów jadę również na tydzień :) Dowiedziałam się nie spodziewanie
i bardzo się cieszę bo uwielbiam niespodzianki. Jeszcze przed chwilą zrobiłam
listę rzeczy do włosów, które muszę ze sobą zabrać. I oczywiście już ją wam
przedstawiam. Przy planowaniu co ze sobą zabiorę skorzystałam z TEGO 
bardzo pomocnego wpisu Anwen. Co biorę? :

Do mycia:
Babydream fur mama uwielbiam go. Sprawdzi się do mycia włosów,
ciała, twarzy. Taki mój wielofunkcyjny kosmetyk ;)

Do odżywiania:
Z odżywek do codziennej pielęgnacji wezmę Isaną. Natomiast z odżywek 
b/s również Isanę tę w sprayu z olejkiem arganowym i masłem shea. Z masek
wezmę niezastąpioną millę ale oczywiście przeleję ją do mniejszego pojemnika
bo nie wezmę ze sobą na tydzień litrowej maski ;) Oraz drugą maskę alterrę
z granatem i aloesem.

Do ochrony:
Oczywiście do ochrony przed słońcem wezmę już wspomnianą przeze mnie 
odżywkę b/s z Isany ale oprócz niej olej kokosowy, o którym napiszę poniżej.

Olej:
Dopiero wróciłam do olejowania ale już wiem że moim włoskom bardzo służy
kokos dlatego to właśnie on będzie mi towarzyszył na wyjeździe.
Będę go również używać do zabezpieczania końcówek.

Co będę robiła z włosami podczas całego pobytu ?
Rano: Będę nakładała olej i pryskała je odżywką b/s z Isany.
I tak będę szła na plażę. 
Wieczorem: Będę zmywała olej BDFM nakładała odżywkę lub maskę na całe
włosy na dłuższy czas. Suszyć włosy będę tylko naturalnie i nakładać na końce olej.

Dodatkowe rzeczy:
Tangle teezer - nie wyobrażam sobie wyjazdu bez mojej ulubionej szczotki.
Czapka - Do ochrony włosów przed UV.
2 Chusty - tutaj zastosowanie takie samo jak czapka ;)

A teraz zdjęcie wszystkich produktów, które zabieram:


1. BDFM
2. Odżywka Isana z babassu
3.Odżywka Isana b/s
4.Maska Alterra granat i aloes
5.Olej kokosowy
6.Maska Milla w mniejszym słoiczku
7.TT
8. Chusty
9.Czapa ;)

PODSUMOWUJĄC: 
  • Biorę tylko 6 kosmetyków do pielęgnacji włosów - dla mnie to naprawdę mało ale myślę że nad morzem dokupię więcej masek ;)
  • Oprócz kosmetyków zabieram tylko trzy materiały chroniące włosy przed UV.

Łącznie jadę z dziewięcioma produktami do włosów a wrócę z ... jeszcze 
nie wiem ale na pewno wam napiszę ;)

A wy jedziecie gdzieś ? Czy już byłyście na swoich 
wakacjach ? 
Co byście jeszcze wzięły na moim miejscu ?

5 komentarzy:

  1. udanego wypoczynku ;) nie chce spamować,ale zapraszam na mojego bloga http://misscandlle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na tydzien to duzo tych kosmetykow :D

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNIE,Że olejowanie jednak poskutkowało!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie to i tak dużo kosmetyków do włosów jak na wyjazd :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też uważam, że to dużo kosmetyków :) jednak Twoim włosom pewnie się to spodoba :D

    OdpowiedzUsuń