poniedziałek, 3 grudnia 2012

Zapuszczanie z Frombodytohair - Grudzień (drożdże w tabletkach itd.)



Miesiąc temu pojawił się u mnie taki post z tym że opisywałam Wam w nim moje 
plany związane z zapuszczaniem na listopad tym razem przyszłam do Was z planami 
na grudzień :) W tym miesiącu na 100% zrealizuję wszystkie punkty jakie sobie zadam
a nie jak miesiąc temu :P

Co mam zaplanowane na Grudzień?
  1. Olejek GP z papryczką - w listopadzie stosowałam olejek Khadi a w tym chcę go zamienić na właśnie ten z firmy Green Pharmacy.
  2. Tabletki drożdżowe Lewiatan - miesiąc temu było CP teraz znów zamieniam ale na Lewiatana :)
  3. Herbata ze skrzypu i pokrzywy - w zeszłym miesiącu próbowałam zewnętrznie (nie udało mi się..) tym razem stosować będę wewnętrznie jako herbatkę, której smak ubóstwiam :D
  4. Masaż skóry głowy
A wy co planujecie w Grudniu?

4 komentarze:

  1. Ja mam olejek PG ale zielony, mam jeszcze ostatni listek CP, magnez i tran :D Raz lub dwa razy dziennie herbata z pokrzywy + siemie lniane.
    Do tego maseczki, maski, odżywki i masaż !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony wydaje mi się lepszy, sama go mam. Czerwony ma ekstrakt z papryczki, a on u większości działa obojętnie. Pobudza krążenie, ale na krótko. Z kolei olejki eteryczne w tym rozmaryn niszczą przyczyny wypadania włosów i słabego porostu czyli wszelkie bakterie, grzybki (nawet często nie wiemy co nam na skórze siedzi). A włosy, niech rosną jak najdłuższe !

      Usuń
  2. Olejek GP z papryczką
    MegaKrzem
    Skrzypokrzywa
    Jantar (od piątku, bo dopiero wtedy dojdzie)
    Olejek rycynowy
    Tonik na bazie wódki

    :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia:) ja mam w planach regularne maskowanie i olejowanie;)

    OdpowiedzUsuń