poniedziałek, 24 września 2012

Recenzja - odżywka Ziaja+pytanie do Was :)


Na początek powiem że jest to odżywka b/s i przez ostatnie kilka miesięcy 
bardzo namiętnie ją stosowałam po każdym myciu. W składnie ma jeden 
sylikon lotny ale myśl o tym wcale mi nie przeszkadza :)

Opakowanie :
Mała prosta, plastikowa butelka tak naprawdę nie zwracająca siebie uwagi. Wygodna
 w trzymaniu. Otwór mały więc nie ma możliwości aby wylać za dużo płynu.
Ogólnie mało ciekawa i zbyt prosto wykonana butelka ale nie będę się czepiać
szczegółów :)

Zapach :
Mnie bardzo się podoba jakby delikatne mleczko no nie wiem jak to określić
 ale jest bardzo przyjemny i utrzymuję się na włosach.Do tego stopnia mi 
się podoba że jak nałożę odżywkę na włosy to przez cały dzień je 
wącham :D

Konsystencja :
Szczerze mówiąc mogłaby być bardziej zbita ale ponieważ jest bez spłukiwania
to jej to wybaczam :)

Wydajność :
Cała mała buteleczka wystarczyła mi na ok.3 miesiące co uważam za bardzo 
dobry wyniki :) 

Działanie :
Tę odżywkę b/s nakładałam od ucha w dół i włosy po niej były 
mięciutkie, lekkie i bardzo łatwo się rozczesywały po prostu
ideał ;))


PLUSY :
+Poręczna butelka
+Zapach
+Wydajność
+Działanie 

MINUSY : 
-
Ocena : 5+/6


Omal bym zapomniała o pytaniu do Was związanym z olejami :)


Tak więc znalazłam bardzo fajny sklep, w którym to mam dostęp
do wszystkich oleji. Poczynając od oliwy z oliwek przez olej olej
lniany czy kokosowy. Wybór jest naprawdę bardzo duuuży. Zawsze
wiem czego chcę a już zwłaszcza jeśli chodzi o olej ale teraz mam 
problem nie mam pojęcia jaki by tu wybrać... Przy takim wyborze 
idzie zwariować -.-'' Dlatego moje pytanie do Was brzmi:
Jaki olej polecacie?

16 komentarzy:

  1. Poczytaj a znajdziesz to czego szukasz;D

    http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=593364

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ci polecam kokosowy. Nie radzę kupować oliwy z oliwek- ja mam naturalne, jasne włosy, i ten olej mi je przyciemnił w taki dziwny sposób- hm, na zielono? ;p Na szczęście zmyło się po kilku dniach od jego użycia. Ty też masz jasne włosy, więc na twoim miejscu bym nie ryzykowała ;)
    Pozdrawiam, Katherine.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno lniany jest bardzo dobry, sama zamierzam go kupić. No i migdałowy uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. odżywka ciekawa, nigdy nie miałam :) będę banalna i przewidywalna :D polecę Ci olejek Alterry :)) ale jeśli taki 'czysty' to może lniany? albo kokosowy? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alterre posiadam kokosowy również ale muszę pomyśleć nad lnianym lub sezamowym :))

      Usuń
    2. o, no to lniany jak najbardziej, pewnie :)) do jedzenia też dobry ;)

      Usuń
    3. a właśnie jest smaczny w smaku ?

      Usuń
  5. sezamowy ma intensywny zapach :) ale tak to działanie ma bardzo okej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Olej ze słodkich migdałów i arganowy :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  7. mam jej siostre z jedwabiem ;) tez niedlugo pojawi sie u mnie jej opinia. Mysle, ze to tanie i bardzo dobre odzywki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. mi bardzo służył olej z kiełków pszenicy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mialam maske z ziaji i byla super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakoś nie przepadam za produktami z tej firmy oprócz żelów do higieny intymnej bo niestety nie działają na mnie :( Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam olej kokosowy i dla mnie- świetny :))
    A balsam z ziaji- jeśli akurat będzie potrzebne a bez problemu znajdę to zakupię:))

    OdpowiedzUsuń
  12. wspomniałam dziś o Tobie u mnie;)

    OdpowiedzUsuń