wtorek, 16 października 2012

Tag: Moje blogowe sekrety :)



1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty? Bloga prowadzę od maja 2012 r. a więc zaraz będzie pół roku :) Jak często publikuję posty? Jeszcze trzy tygodnie posty pojawiały się co drugi dzień a nawet codziennie w tej chwili nie mam na nie za dużo czasu więc jest to o wieeeeeeeele rzadszy czas.

 2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?Naprawdę duuużo! I owszem robię to w pierwszej kolejności :)) 

3. Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym że prowadzisz bloga?Rodzina raczej nie choć tata owszem i nawet mnie w tym wspiera :) Pozostali z rodziny nie wiedzą. A znajomi ? Tylko kilku o tym wie ale im mniej tym lepiej :D  

4. Posty jakiego typu interesują cię najbardziej u innych blogerek?Oczywiście te najbardziej włosowe :D A najchętniej włosowe aktualizacje bądź kolekcje kosmetyków do włosów bo chcę wiedzieć czy tylko ja mam ich sporo :DD

 5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?JASNE! I to nie tylko czasem :D

 6. Czy zdarzyło ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?Nie kupuję z głową a w ostatnim czasie tylko rzeczy najpotrzebniejsze ;) 

 7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?
Tak niestety tak ale niektóre włosowe hity tak kuszą że nie widzę innego wyjścia jak tylko iść, kupić i wydać te "parę" złotych :D
 8. Co blogowanie zmieniło w twoim życiu?Mogę nie odpowiadać? :D nie umiem wytłumaczyć za dużo bym pisała :D 

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?Najczęściej kiedy się nudzę np. jadąc autobusem, na przerwie wpadam na jakiejś pomysły, które chciałabym "przelać" na "papier" :DDDD 

 10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga tak, że chciałaś go usunąć?Nie nigdy !!!!!! 

Pytanie dodatkowe: Co najbardziej denerwuje cię w blogach innych dziewczyn?Chyba nie ma takich rzeczy.Kogo taguję? Wszystkich tych, którzy chcą na TAG odpowiedzieć :)Mam nadzieję Was nie zanudziłam ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz