poniedziałek, 11 lutego 2013

Nowości + gdzie kupić maskę Gliss kur 7 olejków?

Dziś wpis mało ambitny bo zakupowy ale myślę że prosty i przyjemny
w czytaniu :) O tuż będąc ostatnio w centrum Szczecina postanowiłam
że ten ostatni (tsa, jasne :P) raz pójdę na mały włosowy shopping na
jednym produkcie nie przystało gdy w koszyku było ich już osiem
pohamowałam się i wyciągnęłam z niego pięć produktów chciałam
jeszcze coś odłożyć ale chęć posiadania owych kosmetyków mnie
przerosła :)


A gdzie robiłam dokładnie zakupy że ganiałam po "sklepie jak głupia"? W aptece...
coś ala Superpharm ale nazywa się apteka Mediq jest tam wieele ciekawych produktów
między innymi: Jantar, radical, szampon aloesowy Equilibra, maski biovax, Joanna, chyba
wszystko z GP: olejki, balsamy, szampony i eliksiry w aptece dostaniemy również baardzo
sławną ostatnio maskę Gliss Kur 7 olejków :D
 A co jak kupiłam?


  1. Wspomniana wyżej Maska Gliss Kur 7 olejków - pachnie.. owocowo :)!
  2. Odżywka Gliss Kur 7 olejków - skład ma bardzo podobny do siostry.
  3. Balsam GP pokrzywa zwyczajna - moje włosy kochają pokrzywę :P
Będę stałym gościem w tej "drogerii" szczególnie że to jakby prawdziwy raj 
dla włosomaniaczki brakuje tylko Kallosa i stapiza do pełnie szczęście :D

A wy znacie aptekę mediq? Lubicie ją?

14 komentarzy:

  1. Muszę poszukać czy nie ma jej w mieście ;-)
    Podziwiam Twoją silną wolę, ja takiej nie mam:(
    Pozdrawiam::)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, teraz nie wiem, czy szukać i dać się ponieść szałowi zakupów, czy na razie sobie darować i poczekać na przypływ gotówki, bo z tego, co widzę, na jednym produkcie może się nie skończyć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam tą maskę w ręce, ale nie zakupiłam. Zrobię to następnym razem:) ciekawe jak się sprawdzi u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poluje na te kosmetyki z gliss kura, podobno są super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam 2x tą odżywkę,maski nie mialam bo jednak droga,wiec dopiero w przyplywie grosza kupie , ale nie spiesze się bo mam ją pod nosem w drogerii wispol :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawdziłam i mam te apteke u siebie:D ile zapłaciłaś za maske GK?

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę takiej apteki... ja nie mogę nigdzie dostać tej odżywki i maski z gliss kura ech :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odzywki są w wielu drogeriach, a z maską, fakt, bardzo ciężko:/

      Usuń
  8. Przeleciałam już trzy te apteki w moim mieście i zapomnij maski jak nigdzie nie było tak nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdzie dokładnie jest ta apteka? :) muszę się tam wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie sprawdziłam i mam tą aptekę u siebie! A nawet o tym nie wiedziałam :D Muszę niedługo tam iść!

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo, myślałam że nie ma u mnie tej apteki, sprawdziłam i okazało się, że jest nawet kilka! :D muszę się kiedyś wybrać. swoją maskę Gliss Kur kupiłam w drogerii Jasmin :)

    OdpowiedzUsuń