środa, 20 czerwca 2012

Przyczyny przetłuszczania się włosów



Dziś trochę o Przyczynach przetłuszczania się włosów.
Piszę o tym nie bez powodu, a mianowicie ?
Pisałam wam o odżywce z bezilikonowej linii Syoos mówiłam że obciążą włosy i na drugi dzień są już tłuste.
A wczoraj wpadłam na pomysł by odżywkę rozcieńczyć wodą. Czyli po prostu wlać do szklanki odrobinę odżywki i dolać trochę więcej wody. Taką odżywkę nałożyłam na włosy (u nasady mniej niż na długości)
i trzymałam ją 5 minut. Potem spłukałam i czekałam aż włosy wyschną. Gdy już to zrobiły były bardzo gładkie i śliskie. Następnie poszłam spać. Rano dalej były takie jak poprzedniego dnia. Lecz ja obawiałam się drugiego dnia, bała się że właśnie tego drugiego już z rana będą się przetłuszczały..
Ale moje zdziwnie było gdy na drugi dzień były identyczne jak w poprzednich :D!!!!
No i jestem z tej odżywki bardzo zadowolona :))

No, dobra ale teraz przejdźmy do ''sedna'' tematu ;)
A więc podam przyczyny przetłuszczania się włosów.

1. Dojrzewania - to najczęściej spotykany problem, z jakim często ma się doczynienia. Akurat tu nic nie zdziałamy ponieważ w okresie dojrzewania nasz organizm wydziela jeszcze więcej łoju.



2. Przetłuszczanie się włosów może być również spowodowane z gen. Czyli po prostu 
przetłuszczanie jest genetyczne.

3.Obciążenie (to wystąpiło u mnie) - jeżeli nasze włosy są obciążone to mogą one się wtedy szybciej przetłuszczać ja osobiście proponuje :
Jeśli kosmetyk jest dość ciężki, jak na przykład odżywka Syoos bezsilikonowa to tak jak już pisałam rozcieńczyć produkt z wodą i być może uda wa się zapobiedz obciążeniu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz