piątek, 1 czerwca 2012

Efekty picia pokrzywy :)

''Baby Hair''

Być, może niektóre z was pamiętają że niedawno zaczęłam pić herbatę z pokrzywy było to  21 maja czyli 9 dni
temu.
A ja dziś rano podczas czesania włosów co widzę ?  Widzę ''Baby Hair'' :D Byłam tym zupełnie zaskoczone bo nie wiedziałm że efekt picia tego specifku pojawi się tak szybko, ba myślałam że wogulę się nie pojawi ! Aż tu taka niespodzianka :DD
Po prostu oniemiałam z radości były wszędzie na zarówno na czubku głowy jak i po bokach :))
Dziś nie  dodam niestety zdjęć tych moich maleńkich włosków ale obiecuję że w następnych postach się pojawią.


PS. Aktualizjacja włosowa dopiero za kilka dni. Zdjęcia są już gotowe ale zapodział mi się gdzieś kabel USB i będę kupowała nowy ;)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie wiem, czy moje babyhair i szybszy porost włosów to zasługa skrzypokrzywy, siemienia lnianego, czy innych półproduktów :)
    Ale działa, to się liczy :)

    OdpowiedzUsuń