czwartek, 7 czerwca 2012

Aktualizacja Włosów - Maj 2012

JEJ ! Mam szczęście :)
Udało mi się szybko naprawić komputer :DD
I mogę pisać dalej do was posty :)


A Dziś mam dla was Aktualizację włosów. Mam dla was dla porównania zdjęcie moich włosów z przed  miesiąca :

A oto i moje aktualne włosy :


Niby lekką różnicę widać ale w dalszym ciągu przyrost jest mały :(
Kondycja moich włosów się poprawiła i są one mocniejsze miejmy nadzieje że w przyszłym miesiącu będzie 
lepiej i może przyrost będzie bardziej widoczny :)
Ale mniejsza o kolejny miesiąc ważny narazie jest ten :D
Więc oto produkty których używałam w tym miesiącu :


1.Szampon Syoos - Pisałam o tym że go kupiłam niedługo receznja  go.

2.Odżywka Syoos - O niej także pisałam że ją kupiłam i będzie jej recenzja.
3.Szampon Johnson's baby - Bardzo go lubię i zagości on na mojej półce na długo :D (receznja niedługo)

4.Serum Dove na włosy - Napchane silikonami po same ''uszy''. Jednak tylko zabezpieczałam nim końce.

5.Maska Pantene - Musze ją ''tuningować'' . Żeby osiągnąć ''to coś'' :D

6.Jedwab Leo - Mój ulubiony jedwab będzie recenzja.



No i to by było na tyle. Maj uważam za udany miesiąc lecz oczywiście mogło by być lepiej :D
A wam jak minął ten miesiąc ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz