poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Akcja: piję drożdże :D

Picie drożdży praktykuje już od pierwszego kwietnia :) miałam Wam nic nie mówić, ponieważ po pierwsze nie wiedziałam czy podołam, a po drugie chciałam pod koniec miesiąca opisać za jednym razem całe podsumowanie. Jednak koniec końców, po piątym dniu stwierdzam, że smak drożdży już mi nie przeszkadza, a może ktoś z Was chciałby się do mnie dołączyć? :D na koniec miesiąca zrobiłabym zestawienie zdjęć Waszych włosów (za zgodą oczywiście) przed kuracją i po. itd


Jak piję drożdże? 
1/4 kostki zalewam 3/4 mleka (zagotowanego) mieszam, przykrywam spodeczkiem, aby zabić drożdże inaczej mogą sfermentować. Po 15/20 minutach słodzę miodem :) można zalewać wodą, ale ostrzegam OCHYDA! :D dodawać galeretkę, podobno nawet kostkę rosołową i capuccino :D wg smaku :)

Jak długo?
Ja daję sobie miesiąc, potem być może przedłużę ten czas.

CO MACIE ZROBIC JESLI CHCECIE SIĘ DOŁĄCZYĆ?
zrobić zdjęcie swoich włosów w dniu, w którym zaczynacie kuracje (max do 10 kwietnia prosiłabym abyście rozpoczęły, jeśli macie chęci oczywiście :*) i za miesiąc ;) oraz zmierzyć pasemko kontrolne, może być z grzywki. Przed i po.

Ktoś chętny? :*  zgłoszenia wysyłajcie na (claudia.zawada12@gmail.com)


18 komentarzy:

  1. Powodzenia! Ja raczej nie planuję pić drożdży.
    Nie mogę się doczekać efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życze powodzenia, sama sie nie podejme bo zaczynam kuracje z Jantarem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akcja fajna, ale ja chyba nie podołam :D Ale Tobie życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki! Pozdrowienia rowniez ze Szczecina :) Mozesz polecic jakies fajne sklepiki z maskami w naszej okolicy? Znalazlas gdzies moze u nas maski Kallosa? Mam nadzieje, ze kiedys sie miniemy na ulicy! Daria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.

    http://jestemmegara.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :)
    Chciałabym zaprosić Ciebie do Spisu Blogów Beauty. Jest to aktualna lista blogów o tematyce włosów, paznokci, makijażu, kosmetyków i mody.
    Dzięki tej liście blogerzy mogą łatwo i za darmo zareklamować swojego bloga, a potencjalnym czytelnikom łatwiej na niego trafić :)

    Więcej o liście możesz przeczytać tutaj:
    spisblogowbeauty.blogspot.com

    Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak, to prawda. Drożdże świetnie wpływają nas nasz organizm oraz włosy

    OdpowiedzUsuń
  11. Na samą myśl mnie odrzuca :D wolę mniej inwazyjne metody, np taką wcierkę, świetnie działa a nie trzeba się męczyć z drożdżami :D sklep.malpex.pl/produkt/bz-koktajl-wcierka-ziolowa-95ml/

    OdpowiedzUsuń
  12. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  15. Zainteresował mnie ten blog


    OdpowiedzUsuń