poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Moje włosy w dzieciństwie :))

Zostałam zainspirowana TYM wpisem Blondhaircare i postanowiłam sama stworzyć coś podobnego :) Doszłam do wniosku że chcę Wam pokazać moje włosy w czasach gdy włosomaniactwo nie było mi znane...


A więc trzy zdjęcia z grzywką przedstawiają włosy 5/6 letnie 
oczywiście poplątane i rozpuszczone, cała mała Claudia :)) 


Tutaj gdy miałam jakieś 8/9 lat :) Zostały zakręcone z okazji komunii w rzeczywistości sięgały talii (co zresztą zobaczycie niżej :)) )

loczki to efekt papilotów w rzeczywistości mam lekkie falki ;)
Teraz właśnie widać moją długość i jak włosy się falowały, niestety ja a właściwie moja mama nie pomagała im w tym, pusząc je szczotką z włosia :D


I w wieku 12 lat przyszedł mi do głowy niecny pomysł...
kolor przekłamany ;/
Obcięłam włosy, cieniując przy tym końce :P

Pokazałabym Wam jeszcze parę zdjęć ale to dopiero w MWH, którą szykuję i myślę że wyrobię się do przyszłego roku :D Nie chcę pokazywać jej wcześniej ze względu na to że jeszcze trwa a chciałabym aby była ona zakończona zdjęciem przedstawiającym piękne fale do talii więc jeszcze zaczekacie :)

Jak Wasze włosy wyglądały w dzieciństwie? Lub raczej przed włosomaniactwem? ;)

9 komentarzy:

  1. koooocham włosowe historie i te przemiany!:DD ach <3

    Ps.Dodaję do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te loki z komunii są prześwietne! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  3. te loki z komunii są śliczne ! ja miałam takie rozciapciane ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś przeuroczą grzywkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Komunijne loki wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Loczki z dnia komunii wyglądają przeuroczo :) Moje włosy były bardzo gęste gdy byłam mała, lekko falowane, napuszone, potem męczone prostownicą niestety i również wycieniowane.. Przejrzałam Twoje posty i są bardzo ciekawe, dlatego dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ile ty kochanie masz lat ??

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje były zdrowie, piękne i lśniące,niestety zachciało się malowania ;<<
    Obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń