niedziela, 27 maja 2012

Recenzja szamponu dla dzieci Bambino


Niedawno kupiłam szampon dla dzieci Bambino a do jego zakupu skusił mnie brak silikonów oraz pozytywne opinie na jego temat.
Cóż myślałam że to będzie szampon, który zagości u mnie na półce na dłużej
Jednak myliłam się ...
Za pierwszym myciem zauważyłam że dobrze się pieni i jest średnio wydajny, zauważyłam również że ma dość naturalny zapach. Gdy włosy wyschły bardzo łatwo było je rozczesać :D A więc same plusy (jak na razie).
Na drugi dzień jednak moje włosy były porostu tłuste (!)
I właśnie to zadecydowało że tego produktu już nie kupię.


PODSUMOWANIE :
Jak dla mnie szampon jest zły. I jak już wspomniałam nie kupię go.
Ale pamiętajcie że nie każdy włos musi zareagować jak mój.Więc jeśli macie ochotę przetestować ten
produkt to śmiało :)

A wy jaki szampon ostatnio testowałyście ?

1 komentarz:

  1. Lekarz mi radził, że używanie szamponów dla dzieci na dojrzałeś skórze nie jest zbyt dobre ;/ Lepiej postawić na delikatny zwykły szampon

    OdpowiedzUsuń